Pages

Wednesday 22 June 2011

Sian adib,tergolek dalam kete pagi td.

Bile ingt2 balik sal pagi td..rasa geram sangat...tergolek ank kesayangan aku dalam kete gara2..pemandu gile nie tetibe jer masuk laluan aku..nasibla dia tak tergolek kat bawah kerusi..atas kerusi jer..kesian anak momi..huhuhu...rasa mcm nak report jer kat balai..tp tak ingt no plat dia..yang ingt JGG je...sebal aku..huhuhu..kalau rasa mcm da lambat tok kesesuatu tempat tue,keluar la dr rumah awal2..ni x dia yang lambat..dia myusahkan kita plak...nasib baik kami xapa2...bagitahu kat mak n hubby teruk kena marah...tp bukan salah aku..salah pemandu gile tue..aku da bw seslow yang mungkin da tue...bodonyer pemandu giler..sbb dia aku kena marah ngn mak n hubby...babi tol..sial la..sia2 jer kena maki hamun ngn aku..idop myusahkan org jer...

No comments:

Post a Comment